Stöd Föreningen

Stöd Härnösands Brukshundklubb

Vill du göra en insats för vår kära klubb och samtidigt bidra till en hållbar framtid? Här har du två enkla men effektiva sätt att stödja vårt ideella arbete vid sidan av det självklara – att vara medlem, verka som funktionär, kursdeltagare eller gräsklippare.

1. Återbruk – Ge dina gamla hundsaker nytt liv!
Har du hundsaker som din fyrbenta vän inte längre använder? Koppel, leksaker, bäddar eller kanske en hundtröja som blivit för liten? Istället för att låta dem samla damm, skänk dem till klubben! Vi säljer sedan dessa saker vidare till våra medlemmar, och alla intäkter går direkt till att stödja klubbens verksamhet. På så sätt hjälper du både miljön och vår klubb – en win-win för alla, inklusive din hund som får chansen att vara en del av en mer hållbarar värld.

2. Joyna – Spela för en god sak!
Tycker du om spänningen med lotterier? Då är Joyna något för dig! Det är Folkspels nya satsning som låter dig köpa lotter, och för varje lott du köper går 50 kr direkt till vår klubb. Tänk att du kan vinna samtidigt som du stöttar Härnösands Brukshundklubb! Det har aldrig varit lättare att kombinera nöje med nytta.

Köp en lott

Vill du vara med och stödja vår klubb på ett roligt och spännande sätt? Genom att prenumerera på Joyna-lotter kan du bidra till klubbens verksamhet. Varje lott du köper ger klubben 50 kr, och du har chansen att vinna upp till 10 miljoner varje vecka! fram tom sista september är första månaden är dessutom gratis. Prenumerera idag!

Varje vecka dras en vinnare som vinner 100 000 kr och som bonus får också föreningen som sålt lotten lika mycket – det vore väl skoj!

skänk en sak

Vill du bidra är det bara att lämna in dina saker till oss så ombesörjer vi att de sätts upp.

Lämna dem i klubbstugan när du är där eller skicka ett mail till styrelsen@harnosandsbk.se