Forma din framtida agilitystjärna!

Välkomna till en sprakande start på er och era fyrbenta vänners Agility-äventyr! Den 4-5 maj mellan klockan 10 och 13 bjuder Härnösands Brukshundklubb in till en kurshelg fylld med svansviftande glädje, skratt och en och annan överraskande hundkullerbytta. Under ledning av våra två Agility-gurus, Emelie Bäckström och Marta Parkman, kommer ni att ta de första kliven (eller ska vi säga skutten?) på vägen mot att bli den blivande Agilitystjärna du alltid vetat att din hund kan vara.

Med bara 8 exklusiva platser tillgängliga, är detta en gyllene möjlighet att ge din valp eller unghund (från 12 veckor upp till 1,5 år) de allra bästa förutsättningarna för framgång.

Förbered dig på en kurs där skratt blir ett språk, glädjeskutt ett mått på framgång, och där varje misslyckande bara är ytterligare ett steg mot mästerskap. På Härnösands Brukshundklubb finns det ingen gräns för vad ni tillsammans kan uppnå. Boka din plats idag och låt detta bli början på en oförglömlig resa mot agilityns stjärnklara himmel!

Först till kvarn, som hunden i matskålen – så vänta inte för länge med att säkra din plats! Denna kurs kommer att få både svansar och hjärtan att slå volter av glädje. Anmäl dig här >>>

Categories: