Nu startar kurssäsongen!

När vårsolen smälter snön och avslöjar våra träningplaner, är det dags att väcka tävlingsandan till liv hos Härnösands Brukshundklubb! Vi är stolta över att presentera en inspirerande kurskavalkad som kickstartar säsongen med något för alla, från nybörjare till tävlingsinriktade äventyrare.

Allmänlydnad – Grundstenen i varje hunds utbildning, perfekt för att bygga en stark relation och grundläggande lydnad.

BH-prov – Steget innan tävlingsbanan öppnas. Utmana dig själv och din hund med färdigheter som öppnar dörrarna till IGP och BSL.

Apelllydnad och Spår – För dig som vill finslipa er samarbetsförmåga och ta er lydnad och spårförmåga till nästa nivå.

Specialsök i Industrimiljö – Utmaningen du inte visste att du behövde. Ta specialsöket från träning till praktik i en autentisk miljö.

Valpkurs – För våra yngsta stjärnor, där goda vanor och grunderna i lydnad sätts från början.

Med professionella instruktörer, en välkomnande gemenskap, och kurser anpassade för alla stadier och intressen, är Härnösands Brukshundklubb din startplats för ett oförglömligt äventyr med din fyrbenta vän. Missa inte chansen att utvecklas tillsammans – anmäl er nu så är vi redo när solen och värmen gjort sitt.

Gör er redo för en säsong fylld med lärande, utveckling och framför allt, glädjen i att samarbeta med er hund. Välkommen till en värld där varje ögonblick med din hund blir till ovärderliga minnen!

Läs mer och anmäl via denna länk >>>>

Categories:

Tagged: